Tångskräcken

Hej hej, idag vart det sommarskola.. noot cool back in school:( fick iaf ha en jättebra Matte lärare (host* bättre än förra) Det är nog bara jag som vet vad som strävar i mina tankar.. (A) Pipa amanda och Broesen.. Sen har jag väl bara ett meddelande till corre:
Det var du själv som valde detta. Suite yourself. Synn att det blev så, men jag palla inte "skydda" mig själv längre. Du trodde ändå aldrig mig.

Jaojao, efter sommarskolan vart jag på centersyd med lukas och sebbe.
Vi har alltid så roliga samtalsämnen, allt från haschich till Visa pattarna för popcorn xD
Sen kan jag säga att jag tror ReTo kommer vinna Summer Pimp 07- Go for it ! CUM ..

Sen vart vi iväg och baaadade.. och tillbaks kommer min tångskräckpåbottenajaktakrabbor.se
Är så rädd för bottentång osv.. aja skit i det :)
Ikväll ska vi till speakers, softa o snacka skiiiiiiiiiet som man säger,
Sen blir det väl lite jackvegas lir. :]

HÅll tummarna.

Amanda<3



Tång.. (N)

Kommentarer
Postat av: Amanda (H)

Haha naaw. "bottentång". rasmus är wannabee amanda ;) <3

2007-06-11 @ 19:44:30
URL: http://www.kulligulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0