fruktan

Tja, anledningen till att jag inte skrevit sen typ söndags är att det har varit en händelsefylld vecka..
Ändå har det bara kretsat en tjej i tankarna.. hon går på min skola och jag känner en viss energi eller dragningskraft till henne, Hon är så vacker! och hennes leénde, PUH!  hjärtat går på högvarv direkt.
Jag skriver till henne vad jag tycker, är antagligen för blyg för att ta kontakt i skolan..
Är väl rädd för att förstöra magin jag känner till henne..
Lixom så dissar hon mig fett så blir man deppig osv.
Och jag har fan NOG med kärleksproblem. Vill ha ren jävla kärlek utan problem.
Var är du/den?
Jag försöker visa henne genom att skriva o ge komplingar, för jag gillar verkligen henne, utan att känna henne så, men Ja .. weird jag vet..
Kanske hon förändrar synen på mig om jag visar rätta jag in real life istället.. vem vågar försöka vem vågar visa..
fan pinsamt att börja ta kontakt genom internet osv, men JA lite fjortis får man vara ibland.
Det jag vågar visa är kärlek till mina bröder <3
Ni får väl hålla tummarna att hon får upp ögonen för mig någon dag :)
Blabla buhu gimme löve, tjat tjat men så är väl livet.. skriver mer imorrn, har väl mer lust då

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur det kan kännas go for it =)

2007-11-25 @ 05:24:05
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0