fymt

munchies efter man rökat, fymt efter man krökat?
(A) egna slang låter så fula, aja :)
Varit rätt så nere i helgen, kärleks deppig typ
Men man ska inte hänga läpp
Men jag är så trött på att sitta o vänta på at tman ska hitta de nrätte
Om alla tänker så , så kommer ingen att hitta varandra :O
Ska sluta vara så blyg och visa en person när jag gillar dom
YAEH
Folk tjatar om framtidsvyer , vill ni se mina?

1. Folk blir av med oskulden i snittåldern 11
2. Vårdhemen för omyndiga kommer bli fulla pga ökad brottslighet
3. Rökningssnittsåldern kommer vara 13
4. Samhället kommer att bli mer övervakningsbesatt
5. Man kommer att kunna köpa könssjukdomar på nätet som man vill "ge" till någon.

Något i den stilen.. tror jag

Nu blir det att göra min psykologi uppgift.
Fysik B prov på Tors, Icke najs! måste börja plugga imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0