gymm o tuffa tider

tjarå, måndag idag ska börja från morgonen
Började med SKola 0800 efter jag sovit ca 5timmar .. (somnade ca 02)
trött men glad körde mor mig o min lillebror till skolan, sen hade jag psykologi till 10
Sedan fysik B 1015-1125
Skönt att jag börjar fatta Fysik B , ska börja göra skol läxor nu , 13år sen, men nog fan ska de klara sig ;D
efter det blev de lunch , krängde med wilson sajmon bobby sofia alexandra dekooooj :)
sen åkte jag bussen med dom ti stan, sen drog jag hemåt..
pluggade fysik B sen chilla jag vid datorn, efter de drog jag lukas sebbe fanny ti hbg, dom skulle shoppa, fy fan va tradigt jag hade, men men bilresorna är alltid roliga med dom ;D
haha
efter det, hem krängde 2bullar sen softa, sen hämta alonsoou mig och vi stack upp ti gymmet, gymmad med alonso reto gurk:P
efter de bar de hemåt , krängde sönder middag och sen spela jag lite, efter det blev de duscha, och bada bubbelbad :) nu sitter jag här, sjukt trött o sleten, de va längesen man var det =)
btw, idag var det första läskfria dagen , ska fan få bort mitt läskberoende :)
ska lägga mig och glo på csi miami nu, PUSSHAJ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0