lill lördag

Jarå, idag är det onsdag, "lill-lördag" :)
Idag har man varit i skolan ,sen fick man frivilligt sticka till studentmässan i malmö.. valde att inte dra dit, vet nog redan vad jag vill göra efter skolan :)
ska levapå poker.. HAHA ne skoja e för dålig, ska jobba så klart , eller sommarjobba sen plugga vidare
Senare ska man nog hem ta det lugnt, pplugga på provet som jag har imorgon i fysik B
Har mestadels Våglängder, hyffsat lätt, inte så lätt men hyffsat =)
På fredag är det prov i  Teknik Människa Samhälle, sen e de helg.. =)
Snart skiter jag i o skriver om mina kärlekskänslor här, alla har kommentarer o kritik överallt, OMG detä r vad jag
känner inget jag kan styra :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0