LSR dag

Tjenare, idag vakna man 0730, tog bussen 0743
bussen sega sig så man kom 5min sen ti cad B  efter det kolla vi vidare på filmen Jerusalem på Religionen
Skulle egentligen kolla klart filmen på vår Svenska B för vi har Selma Lagerlöf där, men de blev Plan B så vi kolla vidare, filmen e sådär, bara så tråkigt när de e gammalt och folk står och : GUd HELADE MIG, DU ÄR SYNDARE, blabla! aja efter det blev de plugg alite sen fysik B prov, tror jag kommer få en poäng från G
här är frågan som blev gränsen till IG
Wutti blåser i ett provrör för att få fram toner, han får fram den lägsta tonen
Vad var våglängden?
Provröret är 15cm långt.
jaja Fysik B i all ära =)
sedan hem käka la mig i soffan med täcke och glodde på wallander: Pyramiden
Har inte sett klart den än men de var hyffsat, förutom att dom bytat kurt wallander , BU!
Annars är man inte så stort wallander fan.
Sen sov jag från 15 till typ 19 och lira lite wow (A)
vid 20.00 kom alonso fabian och simon och hämta upp mig vi drog ti qixz hämta han ,sen drog vi ti multi
och hämta radio.
sen drog vi till Max i lödde för att träffa lsr,  sedan drog vi alla o putte ti järavallen en sväng, de e rätt så soft där ute =)
efter de tibaks ti max o sen hem nu sitter jag här o ska sova , Har Bild o form , sen estetiskt verksamhet sen teknik Människa samhälle sen e de helg, NAJS , studiebidrag med, de e gött :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

STUDIEBIDRAG !

2007-11-30 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0