geniet själv

Jag satt här vid datorn då kommer  min lillebror typ slänger upp dörren till duschen, å sa till mig , skynda kom hit.
Ivrigt gick jag till han o undra vad han ville så sa han: Känn på mitt hår!
å jag bara: Okej, kände på de å sa: Ja har du använta shampoo elr?
Han bara: Jaaa känn så tunnt det är.
Jag : Ja men du har inte använta balsam?
EMil chockerande: Har vi det?
Jag : Ja? du vet den långa vita flaskan testa den
Emil: Afan då springer jag in o duschar snabbt
Sen efteråt kommer han ut till mig o säger så:
KÄnn nu snabbt , jag bara ja nu har du använt balsam
Så går han tillbaka å säger, ja nu har jag inget gubbahår längre.
HAHAHA han för söt :)
Bra att han e lite dum då känner jag mig smart :D

Kommentarer
Postat av: sara

Hahahaha att bara komma på ideen att gå till sin bror för att känna att sitt hår käns konstigt haha

2008-04-07 @ 12:21:31
URL: http://kiwwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0