smsfyllekompis

Om ni inte går ut en fredag kväll och sitter hemma och tråkar så har jag det perfekta botemedlet.
ta och skaffa en "festis" , en person som oftast festar varje helg, och börja smsa med denna personen, och sedan under smsandets gång så fortsätter dom ju smsa även om dom blivit berusade och där har ni nöjet, det är så sött att se hur dom verkligen försöker smsa men det blir oftast fel :)
smsade med en person och ett av smsen löd: "Vi haq shit kuk':-D:-D"
HAHA som jag garva när jag fick det, även om jag dock förstod vad personen i sig mena, så ser det skoj ut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Auuu nej, gud vad taskigt! xD haha ^^
Men vad roligt att jag underhåller dig (A):P
Jag är din festis och smskompis xD

2008-04-06 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0