Drömmarns värld

Tjenare, då blir man aktiv med bloggen igen =)
nu sitter man hos qixz och vi typ "Lanar" och jag simon qixz sara sofie reto har sovit här,
och igår hälsade bobby  dekoy mange sajmun och alonso och natta på
det var så att det var typ chillande, vissa satt vid dom 3 datorerna vi satt upp , och ngra andra satte och kolla på tv =)
och film, å ja sex and the city .
Sen fick jag välja en film så valde jag Plötsligt i Vinslöv, jag har aldrig skrattat så mycket åt en dokumentär !
inte konstigt att folk får fel uppfattning av skåningar, HAHAHAH.
Jag rekommenderar er att se den, Lätt !
Och sen somnade man i soffan, sen förflytta jag mig till qixz morsas säng..
en fet jävla dubbelsäng och ja såklart så vaknar man av att man ligger exakt i mittne, liksom hur fan ! ?
men det är som vanligt när jag sover i dubbelsäng..
Ja å sen , så drömde jag om Anna :)
underbart men ja jag brukar ha knasiga drömmar.
Det jag kommer ihåg är att hon helt plötslgit hade åkt ner till mig
och jag undra hur och varför för jag trodde hon kanske hade rymt ner till mig
å då hade hennes föräldrar blivit sur å då hade jag kanske inte fått åka upp, så jag fick typ panik och frågade henne då i drömmen men hon Vägrade säga .. :P
men ja sen så kysste jag henne (ville ju veta hur hon smakar =) ) och hon smaka Pepparkaka, gott :D
sen typ vakna jag och nu sitter jag framför min dator och vet inte vad jag skriva mer , förutom att 
 Att jag saknar dig anna , vill hålla om dig här och nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0