sanning



sanning


Jag har tänkt efter, och tänkt efter på hur mycket skitsnack och  lögner det finns i dagens samhälle, själv är jag en ärlig människa men om någon annan har en åsikt och tycker att jag är en falsk människa,  visst det är deras åsikt, men om dom säger deras åsikt om mig till någon  annan så blir det "skitsnack".
 jag själv klassar skitsnack så som det låter typ, när man ljuger till eller överdriver om någon / något. Jag menar skulle åsiktsfördelning  och diskussion kring det vara "skitsnack" så kan man ju inte ens föra en normal debatt om t.e.x  Göran Persson utan att det blir skitsnack, (om han inte lyssnar på debatten då)  det är det som
 är en utav dom många sjuka sakerna som existerar i dagens samhälle. Och sen ser jag inte det lönsamma
 med att ljuga om t.e.x Ja jag har en 19cm snopp för sina polare? menar om man överdriver storleken,
 Gör man det för att imponera på dom ? och va fan ska man göra det för.. Jag tycker det är okej med en
vit lögn, om t.e.x Jag ska handla present till "roger" och han frågar mig när jag ska iväg o handla,
: Vart ska du rogge?  " Jag ska på manikyr". Alltså det är okej, men att ljuga en vanlig lögn
 där inte saken blir bättre, Varför? Lägg den energin på något bättre, ÄT gröt?
Va fan som helst.. Sen med min blogg menar jag inte att det ÄR så,
 men allt detta jag skriver är min åsikt? Gillar ni inte det? fine, men läs inte min blogg då ? Enkelmatematik.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0