tisdagsflipp

Tjoho, idag var det första skoldagen på typ en vecka, helt okej , lite segt men det gick =)
börja med fysik B labb, då vi bara gjorde uppgifter osv.
sen var de lunch (hawaii kassler)
smaka helt okej, men syrrans är godare :D
sedan var de samhälle då vi jobba på vårt fördjupningsarbete, då jag ska ha Diskriminering o fördjupa mig inom det?!
Efter det var de svenska , å vi snacka om nationella som vi ska ha, fick häfte osv.
ja å sen skulle hela teknikklassen (6st) fota sig för marknadsföring för skolan  .. XD
satt o posa vid datorer o lekte intresserad av solidworks, så jävla riggat !
å sen drog jag mig hemåt slog på The truman show med jim carrie, å höll på att somna för jag var trött efter natten då jag å älsk anna legat och snackat till halv4 (A)
Det är underbart att ligga o snacka med henne om allt mellan himmel å jord, å de känns som jag känt henne hur länge som helst :) , i alla fall så precis när jag ska sova å komma in i dimman kommer kanin qixz sara o mange :)
sedan kom sofie, men hon stack hem nästan direkt för hon skulle plugga :/ men de måste man !
efter det så typ chilla vi  o så, sen åkte sara hem :P ( hon orka väl inte med vårt flippande ;) ) haha
å ja sen blev de poker, då Poker Kungen drog hem rubbet ;) 100kr där ja tack!
de behöver jag .. :)
å nu sitter jag o lirar en gratis turnering å reto mange dennis sitter å kollar tv :P
väntar på att anna ska spela klart sin fotbolls match så jag kan snacka med henne igen :)
OM hon orka XD men det får hon göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0