Ämnes nollan

Nu är de så här att ända sen fredagen den 25 har min ämnesomsättning och 0 varit samma synonymer.
Började med att jag bara t.e.x orka Äta en footlong på subway vid typ 13, sen orkade jag inte äta något förräns dagen efter. Så de blir en maxkombo utav frukost lunch middag, En Frunchdag
Och så har det varit fram tills idag, de e lite bättre men ungefär samma.
Skulle ladda upp å äta frukost, började dricka oboy sen mådde jag illa.
Faktiskt så orkade jag 2mackor till frukost hos anna sen mådde jag illa-.-
well well de enda positiva är väl att jag typ gått ner 3kg..
Vem vet, de är depressioner? Fast jag känner mig inte deppig, accepterar bara livet som det är.
ja men nu är de dags att börja blogga igen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0