tuesday

Ni måste tycka att det är jobbigt att jag är inaktiv ibland.
men läget är att det hänt mkt sen senast jag skrev, men men
ska sluta vara så personlig av mig med känslor å skit.
tänkte berätta om en film jag sett

I am sam (2001) Drama
handlar om Sam, som får en dotter där modern lämnar dem.
Faktum är att Sam är mentalt sen men han bevisar att man inte måste vara smart
för att uppfostra någon, bara ge dom massa kärlek
detta är en film med kamp mellan förnuft och Kärlek.

-  jobbigt och tjatigt då han som mentalt sen repeterar mycket
vilket blir tjatigt eftersom filmen är 2timmar

+ Riktigt fint budskap då man bevisar att kärlek är den bästa medicinen


Betyg: 7/10 Klart sevärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0