skuld

vem ska jag skylla på om jag blir dampig?
vem ska jag skylla på när jag inser att jag är ett andrahandsval!
vet andra som råkat ut för samma sak och till slut glidit isär
på ett sätt förstår jag , till och med mer än vad han förstår, för när jag försöker förklara så sätter han de döva örat till
helgen var ju jättelyckad, sa upp kontakten med mitt ex som jag bryr mig jättemkt om, men kan inte hjälpa det då
jag tydligen fått henne att kännas som att hon var ett "andrahands" trots hon inte var det.
Hon har alltid haft en speciellt plats i mitt hjärta, men tydligen inte tillräckligt speciell
men det var annorlunda med henne, redan vårt första telefonsamtal varade i 6timmar..
och tiden bara flög iväg när jag prata med henne, men allt det är minne nu , har bara en avslutning: älskar mer<3
sen lilla louise, min egen klumpeduns som lyckas klanta till sig då å då, och som alltid smsa mig när hon var aspackad innan, jätteskoj=) hon har alltid funnits där, sett mig vara lycklig som fan för att sen nästan böla..
även hon betyder mkt, lika så alla mina vänner.
men ibland kan jag inte hjälpa att jag blir förbannad för folk gör fel prioriteringar.
allting krockar tillslut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör dig ju spyfärdig så det måste ändå kännas rätt skönt att bli av med mig.

2008-10-04 @ 12:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0