dryg ovanaa!

Tycker synd om min framtida flickvän, då hon garanterat kommer att få lida för en speciell sak.
Det är så att jag verkligen inte kan sova om inte fönstret är öppet, jag måste ha det kallt i rummet.
förra året tror jag att jag sov med stängt fönster en gång pga att jag var så trött så jag däcka omedvetet.
Det är nästan som en drog, helt så beroende utav att när jag ligger där å ska försöka sova
så vill jag ta ett ben utanför täcket och bara gnida det i det kalla påslakanet.
att bara huttra till och dra ihop sig i fosterställning, Skönt!
Vem vet, kanske bättrar på förhållandet då man måste hålla sig varma å hålla om varandra, mysigt!
Kan ni tänka er, det är -9 i luften och jag sover med fönstret öppet, säg vad ni vill but i like it anyway!

Kommentarer
Postat av: Lina,

Jag sover också med öppet fönster ^^

2009-01-13 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0