Nyårsdagen

Nu sitter jag här 1800
Gick upp för en timme sen, har duschat och spelar pokerturneringarna åt pappa medans han är å handlar.
Jag kunde inte köra å handla då jag drack igår, *ler*
Sen när han kommer tillbaka så ska jag iväg å käka med johan.
Sista dagen med skräpmat på 20dagar!
Ska börja deffa, hoppas verkligen jag klarar det, men det kommer bli tufft. :/
Givetvis kommer jag försöka hålla er uppdaterade :P
Svårast att klara sig utan: Läsken , givetvis.

Deffning innebär att man ska typ äta Sallad och kött, alltså mycket protein och lite kolhydrater!
Och bara dricka vatten.
Allt för att minska fettmängden i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte dra ner på allting med en gång. Du ska trappa ner för att klara det.



Om du är så beroende av läsk kanske du ska börja med att trappa ner med det, eller byta ut det mot frukt. Vilket gör att sockersuget försvinner efter några dagar. På köpet minskas suget för godis och kakor, om man nu har ett beroende av det också.



Lycka till.

2009-01-01 @ 19:15:19
Postat av: Anonym

Du ska inte dra ner på allting med en gång. Du ska trappa ner för att klara det.



Om du är så beroende av läsk kanske du ska börja med att trappa ner med det, eller byta ut det mot frukt. Vilket gör att sockersuget försvinner efter några dagar. På köpet minskas suget för godis och kakor, om man nu har ett beroende av det också.



Lycka till.

2009-01-01 @ 19:15:49
Postat av: Anonym

Du ska inte dra ner på allting med en gång. Du ska trappa ner för att klara det.



Om du är så beroende av läsk kanske du ska börja med att trappa ner med det, eller byta ut det mot frukt. Vilket gör att sockersuget försvinner efter några dagar. På köpet minskas suget för godis och kakor, om man nu har ett beroende av det också.



Lycka till.

2009-01-01 @ 19:16:52
Postat av: Åsa Johansson

Fin blogg=)

Jag har lagt till dig på bloglovin, har du lust att göra det på min med=)?

2009-01-01 @ 19:26:32
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0