Tack för tipset

Fick ett tips efter mitt förra inlägg:

"Du ska inte dra ner på allting med en gång. Du ska trappa ner för att klara det. Om du är så beroende av läsk kanske du ska börja med att trappa ner med det, eller byta ut det mot frukt. Vilket gör att sockersuget försvinner efter några dagar. På köpet minskas suget för godis och kakor, om man nu har ett beroende av det också. Lycka till."

Jag ska faktiskt ta och följa detta rådet då det är väldigt smart, tack så mycket :)
jag vet att bara om jag minskar mitt läskintagande så kommer min vikt minska radikalt, det r sjukt men sant.

Kommentarer
Postat av: ReTo

Enligt mig tycker jag detta tipset inte är någon höjdare. Är du beroende går det inte att trappa ner jag har aldrig hört någon lyckas trappa ner och sen sluta helt. Tänk dig en alkolist har du någonsin hört en alkolist säga, nej nu ska jag trappar ner med spriten. Om jag får säga vad jag tycker så ska man antingen sluta helt eller inte alls. För att trappa ner är bara en ursäkt för att inte klara det.

2009-01-04 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0