Värsta natten i mitt liv

allting såg bra ut, johan hämta sin dator så vi kunde lana på mitt rum.
Sen vid 01 så började jag bli helt snurrig och frysa
så jag bestämmer mig för att lägga mig  då jag var trött som fan med.
Så fort jag ställer mig upp å tar av mig kläderna så börjar jag frysa som FAAAEN.
ås jag bäddar ner mig illa kvickt, men det hjälper inte så jag ligger där å skakar och börjar få kik hosta eller vad det heter.
sen när jag håller på att somna in så Går larmet på bilhelvetet så måste slänga på mig mina joggingbyxor och jacka samt väcka mamma å pappa.
Men vi såg inte en jävel när vi kom ut, johan å jag sprang runt kvarteret.
Ingen höjdare att springa när man e sjuk!
sen kommer jag tillbaka in å lägger mig igne, så börjar skakningnarna igen och jag känner att jag har hög feber, men tillslut
så somna jag, och jag tänkte om jag lyckas somna så vaknar jag sen å mår bättre, Icke!!
Vaknade nog 10gånger inatt
Går upp ur sängen, håller på att trilla för jag är så jävla snurrig, sen går jag ner till kylskåpet för att hämta dricka så får jag en glasburk med marmelad på tån.
Sen så tog jag in posten och då såg jag att jag fått brev från csn för jag var lite olydig i skolan, trodde inte att jag skulle få ersätta något bidrat men tydligen så får jag det.
Så detta är nog den värsta otursdagen i mitt liv?

Ja dagen är inte slut så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0